Klantenservice

Besteden

Uw saldo kunt u besteden bij de webshop die vermeld staat onder het tabblad 'Besteden'. U kunt alleen bestellen wanneer uw account geactiveerd is.

Ja, dit is mogelijk. Uw kunt de bestelling voldoen door een deel met spaartegoed en I-Deal te betalen. Ook is het mogelijk te bestelling geheel te voldoen met I-Deal of uw spaartegoed.

Dit klopt. Om de prijzen van de producten onder "Besteden" te kunnen zien moet u ingelogd zijn

Ga naar menu optie "KLANTENSERVICE" en laat via het contactformulier weten welke online betaling niet goed werkt. Vermeld hierbij altijd uw naam en kaartnummer, zodat wij u persoonlijk en snel kunnen antwoorden.

Loyaltycard activeren

Zolang uw kaart nog niet is geactiveerd zal de activatiecode worden weergegeven op de kassabon achter "Activatiecode:". De activatiecode is een 6 cijferige code.

Wanneer de activatielink niet werkt of u een foutmelding krijgt na het klikken op de activatielink, kunt u het best de activatielink kopieren en in de adresbalk van uw browser plakken.

U kunt uw OK-Loyaltycard activeren via de website www.ok-loyaltycard.nl

Vul uw kaartnummer en activatiecode in en doorloop de 5 stappen. U ontvangt in uw mailbox een link waar u uw activatie mee kunt bevestigen. Hierna kunt u inloggen met uw email adres en zelf gekozen wachtwoord.

Het kaartnummer kunt u vinden op de achterkant van de kaart. De activatiecode staat op de bon.

Let op : De activatiecode zal alleen op de bon staan wanneer u zich nog niet heeft geregistreerd.

U kunt uw kaartnummer vinden op de achterkant van de kaart boven de barcode. Het kaartnummer is tien-cijferig en begint met 271.

Hieronder vindt u een toelichting op de meeste voorkomende foutmeldingen bij het activeren:

E-mailadres onjuist:
Het is niet mogelijk om je meerdere keren aan te melden met één e-mailadres. Wanneer deze melding verschijnt, is er al een aanmelding in het systeem bekend met het opgegeven e-mailadres.

Mijn gegevens

Door in te loggen op de website kunt u onder menu optie 'Mijn profiel' uw gegevens wijzigen.

U kunt een tijdelijk wachtwoord aanvragen door onderaan het blok ‘Inloggen’ op ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken. Het nieuwe wachtwoord ontvangt u per e-mail.

Email adres kwijt/vergeten?
Klik op 'KLANTENSERVICE' in het menu en stel uw vraag via het contactformulier; met welk e-mailadres u kunt inloggen.

Het is mogelijk uw account volledig te verwijderen. Wanneer u bent ingelogd op www.ok-loyaltycard.nl gaat u bovenin in het menu naar "Mijn profiel". Kies vervolgens bij "Persoonlijke voorkeuren" voor wijzigen. Hier heeft u de mogelijkheid uw account op te zeggen. 

Let op: na het opzeggen is het niet meer mogelijk om in te loggen en over het spaarsaldo te beschikken.

Mijn loyaltycard

We adviseren u om uw OK-Loyaltycard meteen te blokkeren, zodat er geen misbruik van kan worden gemaakt. Dit kunt u doen door in te loggen op www.ok-loyaltycard.nl en vervolgens naar 'Mijn profiel' te gaan. Hier heeft u de mogelijkheid uw kaart "verloren" te melden of te blokkeren.

Dit is op dit moment nog niet mogelijk. Uw spaarsaldo is overgezet naar u vervangende OK-Loyaltycard en deze kunt u vanaf nu blijven gebruiken.

U kunt hiervoor direct contact opnemen met de Klantenservice via het contactformulier onder menu INFO 'Contact' .

Mijn tegoed

Het 'vrij besteedbaar saldo' is het saldo dat u direct kunt besteden. Gereserveerd saldo kan hoger zijn dan het vrij besteedbare saldo, want hierbij is het mogelijk dat er spaartegoed is verkregen bij een van de deelnemende bedrijven waar een ruiltermijn wordt gehanteerd en deze nog niet is verlopen.

Na afloop van iedere aankoop met uw OK-Loyaltycard kunt u, uw saldo onder 'Mijn profiel -> Transacties' bekijken. Zodra de ruiltermijn van de gekochte producten is verlopen, kunt u uw saldo besteden.

U kunt uw saldo na inloggen opvragen onder 'Mijn profiel -> Transacties'. Daar staat tevens een overzicht van alle reeds ontvangen kortingen bij de deelnemende bedrijven.

De gemiddelde ruiltermijn is 30 dagen. Dit is afhankelijk per deelnemend bedrijf en afhankelijk van de periode waarin gewijzigd kan worden in geval van het retourneren van een product of annulering van een bestelling. Zodra de ruiltermijn is verstreken zal het gereserveerde tegoed worden overgezet naar besteedbaar tegoed.

Indien u transacties mist of bepaalde transacties foutief worden weergegeven, dan kunt u via het contactformulier onder Klantenservice 'Contact' het volgende aan ons doorgeven: naam deelnemend bedrijf, filiaal, datum aankoop, bedrag aankoop, omschrijving aankoop en uw OK Loyaltycard- kaartnummer.

Over het Spaarprogramma

In principe mag ieder lid van uw gezin, ouder de 18 jaar, meesparen op uw OK-Loyaltycard. Het besteden de saldo is voorbehouden aan de kaarthouder, mits ouder dan 18 jaar.

Om aan te geven dat u bekend bent met de voorwaarden van het sparen en het besteden van de spaartegoeden. Tevens om de communicatie tussen u en de spaarpartners te rechtvaardigen.

De minimum leeftijd om deel te nemen aan het spaarprogramma van de OK-Loyaltycard is 18 jaar.

De algemene voorwaarden kunt u vinden op de volgende locatie : Algemene voorwaarden.

Sparen

Onder 'Sparen' vindt u een overzicht van alle bedrijven waar u spaartegoed ontvangt.

Na ontvangst en activatie van uw OK-Loyaltycard kunt u direct beginnen met sparen. Onder 'Sparen' staat per deelnemend bedrijf beschreven, hoeveel en op welke wijze u spaartegoed ontvangt.

Toevoegen kaart

Als een actieve kaart wordt toegevoegd, dan zal het spaartegoed van het account worden overgeboekt. Omdat dit spaartegoed bij meerdere kaarten hoort, worden alle kaarten van het account toegevoegd.

Een activatiecode wordt alleen afgedrukt wanneer een kaart nog niet geactiveerd is. Als er een reeds geactiveerde kaart toegevoegd moet worden, is de activatiecode te vinden op de ‘Mijn profiel’-pagina. Log hiervoor in op het account van de toe te voegen kaart.

Deze melding is een waarschuwing dat de toe te voegen kaart reeds actief is. Deze waarschuwing wordt gegeven omdat, zodra de actieve kaart is toegevoegd, het account hiervan wordt verwijderd.

Inloggen

OK Olie is recent overgestapt op een nieuw loyalty host platform.

De eerste maal kan u weer inloggen door op "wachtwoord vergeten" te drukken.

Vul hierna uw gebruikersnaam in en druk op "verstuur".

U ontvangt een e-mail met een link waarmee u uw nieuwe paswoord kan instellen.