FAQ

OK Spaarkaart activeren

Je activeert jouw OK Spaartkaart (voorheen OK Loyaltycard) via deze website. Vul op www.ok-loyaltycard.nl je kaartnummer in, klik op "Activeren" en doorloop de volgende 3 stappen.

Vervolgens ontvang je een e-mail met daarin een link waarmee je de activatie kunt bevestigen. Hierna kun je inloggen met je e-mailadres en het door jou gekozen wachtwoord.

Het kaartnummer vind je op de achterkant van je OK Spaarkaart. Zolang je je nog niet hebt geregistreerd, staat de 6-cijferige activatiecode op de kassabon achter "Activatiecode".

Je kaartnummer vind je op de achterkant van je OK Spaarkaart, net boven de streepjescode. Je kaartnummer is 9 cijfers lang.

Zolang je je kaart nog niet hebt geactiveerd, staat de 6-cijferige activatiecode op de kassabon achter "Activatiecode".

Wanneer de activatielink niet werkt of je krijgt een foutmelding na het klikken op de activatielink, kun je het best de activatielink kopiëren en plakken in de adresbalk van je browser.

Het is niet mogelijk om meerdere OK Spaarkaarten aan te melden met één e-mailadres. Wanneer deze melding verschijnt, is er al een kaart bij ons bekend met het opgegeven e-mailadres.

Mijn spaarsaldo

Punten worden bijgeschreven na iedere aankoop met je OK Spaarkaart. Je kunt je saldo inzien bij "Mijn profiel" en vervolgens "Transacties". Zodra de ruiltermijn van de gekochte producten is verlopen, kun je de bijgeschreven punten besteden.

Je kunt jouw spaarsaldo inzien door in te loggen en onder "Mijn profiel" te kijken bij "Transacties".

Zodra de ruiltermijn is verstreken, wordt het gereserveerde spaarsaldo overgezet naar besteedbaar saldo. De gemiddelde ruiltermijn is 30 dagen. De ruiltermijn kan afwijken. Dit is afhankelijk van het deelnemende bedrijf en het gekochte product.

Punten inwisselen

Je kunt je punten inwisselen op deze website onder 'Inwisselen'. Hier kun je kiezen uit vouchers en webshop artikelen. Vouchers kun je besteden bij OK locaties. Webshop artikelen bestel je online en 'betaal' je met je gespaarde punten.

Let op! Je kunt je punten alleen besteden wanneer je je kaart hebt geactiveerd.

Nee, dit is niet mogelijk. Je kunt je bestelling alleen voltooien met je gespaarde punten.

Mijn gegevens

Om je gegevens te wijzigen dien je eerst in te loggen op www.ok-loyaltycard.nl. In het menu klik je vervolgens op "Mijn Profiel". Hier kun je je gegevens aanvullen en wijzigen.

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door onderaan het blok "Inloggen" te klikken op "Wachtwoord vergeten?". Vul vervolgens je gebruikersnaam in. Het nieuwe wachtwoord ontvang je per e-mail.

Het is mogelijk je account volledig te verwijderen. Ga hiervoor naar "Mijn Profiel" en klik op "Persoonlijksgegevens". Hier heb je de mogelijkheid je persoonsgegevens te downloaden of je account te verwijderen. 

Let op! Indien je je account verwijdert, worden al je persoonsgegevens verwijderd. Hierna is het niet meer mogelijk om in te loggen. Ook komen je gespaarde punten te vervallen.

Mijn OK Spaarkaart (voorheen OK Loyaltycard)

Indien je je OK Spaarkaart (voorheen OK Loyaltycard) kwijt bent, raden we aan om je kaart zo snel mogelijk te blokkeren, zodat er geen misbruik van kan worden gemaakt. Dit kun je doen door in te loggen op www.ok-loyaltycard.nl en vervolgens naar "Mijn profiel" te gaan. Klik vervolgens op "Kaarten". Hierna klik je op "Blokkeren" en met één klik je is kaart geblokkeerd.

Wanneer je je kaart weer wilt activeren klik je op dezelfde plek eenvoudig op "Activeren".

Ja, dit is mogelijk. Je geblokkeerde kaart weer activeren doe je door in te loggen op www.ok-loyaltycard.nl en vervolgens naar "Mijn profiel" te gaan. Klik vervolgens op "Kaarten". Hierna klik je op "Activeren" en met één klik is je OK Spaartkaart weer geactiveerd.

Over het OK Spaarprogramma

De minimum leeftijd om deel te nemen aan het OK Spaarprogramma (voorheen OK Loyalty-programma) is 18 jaar.